Wyślemy Ci fakturę w ciągu 30 minut od złożenia zamówienia na adres e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli jej nie otrzymasz, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby ją uzyskać.
Czy są dostępne jakieś promocje lub kupony rabatowe?
Tak, regularnie oferujemy promocje i kupony rabatowe. Prosimy śledzić naszą oficjalną stronę internetową lub skontaktować się bezpośrednio z obsługą klienta, aby otrzymać kupony.
Jak długo trwa gwarancja?
Różne części mają różne okresy gwarancji. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką gwarancyjną.
Co powinienem zrobić w przypadku problemów po zakupie?
Easwe oferuje 5-letnią gwarancję na ramę. Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Gwarancyjnej. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących naszych produktów, skontaktuj się z nami.
Czy mogę spersonalizować produkt przed wysyłką?
Nie, obecnie nie oferujemy żadnej formy personalizacji.
Czy mogę otrzymać wycenę?
Ceny naszych produktów są podane na naszej stronie internetowej. Całkowity koszt, łącznie z wysyłką, zostanie wyświetlony na stronie realizacji zamówienia. Nie wystawiamy indywidualnych wycen poza tym procesem.
Jak mogę anulować zamówienie?
Anulowanie zamówienia jest możliwe do momentu, w którym nasz zespół magazynowy rozpocznie przygotowanie paczki do wysyłki. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i podaj numer zamówienia. Po potwierdzeniu anulowania, zwrot środków zostanie dokonany w ciągu 1–2 dni roboczych na to samo konto, z którego dokonano płatności.
Uwaga: anulowanie nie jest możliwe w przypadku zamówień, które zostały już wysłane!
Czy bateria jest podatna na działanie niskich temperatur?
Temperatura na zewnątrz może wpływać na wydajność baterii. Zasięg i moc baterii są zawsze najlepsze w łagodnych warunkach pogodowych.
Kiedy otrzymam fakturę za moje zamówienie?
Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status zamówienia możesz sprawdzić w swoim koncie Easwe. Jeśli nie masz jeszcze konta, odwiedź https://www.easwe.pl/ i załóż je. Po zalogowaniu przejdź do zakładki „Moje konto”, aby zobaczyć status swojego zamówienia.
Czy mogę zmienić produkt lub informacje dotyczące zamówienia?
Oczywiście, ale tylko przed wysyłką zamówienia, zazwyczaj w ciągu 24 godzin od otrzymania numeru zamówienia.
Możesz wysłać prośbę na adres [email protected] o zmianę produktu lub danych wysyłkowych, a my niezwłocznie pomożemy Ci dokonać zmiany.
Skąd mam wiedzieć, że zamówienie zostało pomyślnie złożone?
Po pomyślnej płatności automatycznie otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia na podany adres, zawierający numer zamówienia z symbolem „#”.
Jeśli nie otrzymasz go w ciągu 24 godzin od dokonania płatności, skontaktuj się proszę z [email protected] w celu uzyskania pomocy.
Czy mogę anulować zamówienie z powodów osobistych?
Oczywiście, zamówienie można anulować przed wysłaniem towaru.
Jeśli nie otrzymałeś powiadomienia o wysyłce, możesz anulować lub zmodyfikować zamówienie, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta mailowo. Nasz zespół pomoże Ci anulować lub zmienić zamówienie w ciągu 24 godzin od otrzymania wiadomości.
Jeśli otrzymałeś powiadomienie o wysyłce, pamiętaj, że nie możemy już anulować ani zmieniać zamówień. W takim przypadku prosimy o oczekiwanie na dostawę, a następnie możesz zatrzymać produkt lub skontaktować się z nami w celu zwrotu i otrzymania zwrotu pieniędzy.
Ile czasu zajmie dostawa?
Po otrzymaniu zamówienia nasz magazyn realizuje wysyłkę w ciągu 1–2 dni roboczych. Szacowany czas dostawy to 3–4 dni robocze.
Czy oferujecie darmową wysyłkę?
Tak, wszystkie zamówienia są wysyłane z darmową dostawą.
Jak mogę śledzić postęp dostawy mojego zamówienia?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z powiadomieniem logistycznym. Wiadomość będzie zawierać informacje o przewoźniku, numerze przesyłki oraz link do śledzenia.
Możesz również śledzić swoje zamówienie na stronie https://easwe.pl/parcel-panel/
Czy mogę odebrać produkt bezpośrednio z magazynu?
To jest nasza polityka wysyłkowa do Twojej wiadomości: https://easwe.pl/dostawa
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem do śledzenia przesyłki. Nasi partnerzy logistyczni mogą potrzebować do 24–48 godzin na ustalenie przewidywanej daty i godziny dostawy.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane i chcesz zmienić adres dostawy, po prostu daj nam znać.
Mój link do śledzenia przesyłki nie działa.
Otrzymanie od nas e-maila z numerem Track & Trace oznacza, że Twoje zamówienie opuściło magazyn.
Jeśli status przesyłki nie zostanie zaktualizowany w ciągu 24 godzin (z wyjątkiem weekendów), prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Jak dokonać zmian w dostawie?
Nie będzie Cię w domu w przewidzianym terminie dostawy lub chcesz zmienić adres dostawy? Sprawdź status swojego zamówienia na swoim koncie, aby wiedzieć, z kim się skontaktować.
Jeśli status zamówienia jest przed „Wysłano”: Skontaktuj się z [email protected]
Jeśli status zamówienia jest po „Wysłano”: Skontaktuj się z naszym partnerem dostawczym. Dane kontaktowe znajdziesz w e-mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia.
Czy mogę wybrać datę i/lub godzinę dostawy?
Nie ma możliwości wyboru ani zmiany daty i godziny dostawy.
Jeśli jednak nie możesz odebrać zamówienia w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami przed wysyłką, abyśmy mogli przesunąć termin wysyłki dla Ciebie!
Nie otrzymałem jeszcze mojego produktu.
Szczegóły dotyczące przesyłki możesz sprawdzić na stronie:
Track Your Order
Jeśli paczka jest nadal w drodze, prosimy o cierpliwość — wkrótce dotrze do Ciebie!
Jeśli przesyłka jest zwracana do nadawcy, może to wynikać z nadwagi paczki, nieodebrania jej na czas lub problemów kuriera ze znalezieniem adresu.
W takim przypadku skontaktuj się z [email protected], aby potwierdzić szczegóły sytuacji!
Jeśli status przesyłki wskazuje, że produkt został dostarczony, ale go nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni, aby wyjaśnić sprawę!
Na jaki adres mam odesłać zwrot?
Adres zwrotu może się różnić w zależności od Twojej lokalizacji, ale nie martw się — nasz zespół obsługi posprzedażowej dostarczy Ci etykietę zwrotną i poprowadzi Cię przez proces zwrotu.
Instrukcje zwrotu (Jak zwrócić produkt)
Aby zakończyć proces zwrotu, wymagamy paragonu lub dowodu zakupu. Nie odsyłaj produktów do naszego magazynu bez wcześniejszej zgody – skontaktuj się z nami.
Krok 1. Wyślij e-mail na [email protected] w ciągu 60 dni od dostawy produktu, podając numer zamówienia oraz datę dostawy.
Krok 2. Zrób filmy lub zdjęcia całego opakowania oraz produktu.
Krok 3. Po zaakceptowaniu Twojej prośby o zwrot, przekażemy Ci właściwy adres do odesłania.
Krok 4. Po otrzymaniu przesyłki przeprowadzimy kontrolę produktów i przetworzymy zwrot pieniędzy. Proces zwrotu i wypłaty może potrwać dodatkowo 3–5 dni roboczych od momentu dostawy. Otrzymasz powiadomienie, gdy zwrot zostanie zrealizowany.
Otrzymałem niewłaściwy produkt – co powinienem zrobić?
Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt lub brakuje zamówionego produktu, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia, a wyślemy Ci właściwy produkt tak szybko, jak to możliwe.
Jakie metody płatności akceptuje Easwe?
Oferujemy różne bezpieczne metody płatności, aby zapewnić Ci jak największą elastyczność podczas zakupów. Na stronie https://easwe.pl/platnosc/ akceptujemy następujące formy płatności.
Dlaczego moja karta została odrzucona?
Jeśli Twoja karta kredytowa została odrzucona, zazwyczaj jest to spowodowane automatycznymi systemami antyfraudowymi banku. W takiej sytuacji upewnij się, że dane karty zostały wpisane poprawnie i spróbuj ponownie dokonać płatności. Jeśli transakcja nadal nie zostanie zrealizowana, skontaktuj się z bankiem, aby upewnić się, że nic nie blokuje płatności. Jeśli wszystko jest w porządku po stronie banku, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.
Czy muszę płacić cło lub opłaty za wysyłkę?
We wszystkich dostępnych regionach wysyłki nie będą pobierane dodatkowe opłaty podatkowe — cena produktu zawiera już koszty wysyłki oraz podatki.
Czy po otrzymaniu muszę złożyć elektryczny wózek inwalidzki?
Elektryczny wózek inwalidzki jest w 95% złożony fabrycznie. Po otrzymaniu wystarczy zamontować baterię i kontroler, co jest bardzo proste.
Czy dostarczacie film instruktażowy lub instrukcję montażu?
Tak, instrukcja jest dołączona do opakowania, a także udostępniamy bardziej szczegółowy film instruktażowy.
Jak ładować wózek i ile czasu zajmuje pełne naładowanie?
Nasz elektryczny wózek inwalidzki ma dwa sposoby ładowania: można ładować przez port pod kontrolerem lub bezpośrednio ładować baterię. Zazwyczaj pełne naładowanie trwa 5-6 godzin.
Jakie środki ostrożności należy zachować podczas użytkowania elektrycznego wózka inwalidzkiego?
Podczas wjeżdżania lub zjeżdżania ze wzniesień oraz jazdy po nierównych powierzchniach prosimy zwolnić i zachować ostrożność.
Czy elektryczny wózek inwalidzki nadaje się do samodzielnego użytkowania przez osoby starsze lub z ograniczoną mobilnością?
Tak, dzięki elastycznemu kontrolerowi nasz elektryczny wózek inwalidzki jest bardzo odpowiedni dla osób starszych lub z ograniczoną mobilnością do samodzielnej obsługi.
Jaki jest zasięg elektrycznego wózka inwalidzkiego?
Zasięg może być wpływany przez różne czynniki, takie jak waga, temperatura i warunki drogowe. Zazwyczaj wózek z baterią litową 12Ah może przejechać do 24 km w idealnych warunkach.
Czy kąt oparcia siedziska można regulować?
Nasz elektryczny wózek B10 umożliwia regulację kąta oparcia, natomiast model A10 takiej funkcji nie posiada.
Czy te elektryczne wózki inwalidzkie nadają się do użytku na zewnątrz i wewnątrz?
Nasze elektryczne wózki inwalidzkie są wyposażone w opony plastry miodu zarówno na przednich, jak i tylnych kołach, co czyni je odpowiednimi do użytku zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Czy można używać ich na nierównych powierzchniach (np. trawa lub żwirowe drogi)?
Tak, ale prosimy zwolnić i zachować ostrożność.
Czy mogę dokupić dodatkową baterię?
Tak, możesz dokupić dodatkową baterię osobno, aby zwiększyć zasięg.