Choose your country!

EASWE® PL

Tak, regularnie oferujemy promocje i kupony rabatowe. Prosimy śledzić naszą oficjalną stronę internetową lub skontaktować się bezpośrednio z obsługą klienta, aby otrzymać kupony.

Różne części mają różne okresy gwarancji. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką gwarancyjną.

Easwe oferuje 5-letnią gwarancję na ramę. Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Gwarancyjnej. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących naszych produktów, skontaktuj się z nami.

Nie, obecnie nie oferujemy żadnej formy personalizacji.

Ceny naszych produktów są podane na naszej stronie internetowej. Całkowity koszt, łącznie z wysyłką, zostanie wyświetlony na stronie realizacji zamówienia. Nie wystawiamy indywidualnych wycen poza tym procesem.

Anulowanie zamówienia jest możliwe do momentu, w którym nasz zespół magazynowy rozpocznie przygotowanie paczki do wysyłki. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i podaj numer zamówienia. Po potwierdzeniu anulowania, zwrot środków zostanie dokonany w ciągu 1–2 dni roboczych na to samo konto, z którego dokonano płatności.

Uwaga: anulowanie nie jest możliwe w przypadku zamówień, które zostały już wysłane!

Temperatura na zewnątrz może wpływać na wydajność baterii. Zasięg i moc baterii są zawsze najlepsze w łagodnych warunkach pogodowych.

Wyślemy Ci fakturę w ciągu 30 minut od złożenia zamówienia na adres e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli jej nie otrzymasz, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby ją uzyskać.

Status zamówienia możesz sprawdzić w swoim koncie Easwe. Jeśli nie masz jeszcze konta, odwiedź https://www.easwe.pl/ i załóż je. Po zalogowaniu przejdź do zakładki „Moje konto”, aby zobaczyć status swojego zamówienia.

Oczywiście, ale tylko przed wysyłką zamówienia, zazwyczaj w ciągu 24 godzin od otrzymania numeru zamówienia.

Możesz wysłać prośbę na adres [email protected] o zmianę produktu lub danych wysyłkowych, a my niezwłocznie pomożemy Ci dokonać zmiany.

Po pomyślnej płatności automatycznie otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia na podany adres, zawierający numer zamówienia z symbolem „#”.

Jeśli nie otrzymasz go w ciągu 24 godzin od dokonania płatności, skontaktuj się proszę z [email protected] w celu uzyskania pomocy.

Oczywiście, zamówienie można anulować przed wysłaniem towaru.

  1. Jeśli nie otrzymałeś powiadomienia o wysyłce, możesz anulować lub zmodyfikować zamówienie, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta mailowo. Nasz zespół pomoże Ci anulować lub zmienić zamówienie w ciągu 24 godzin od otrzymania wiadomości.

  2. Jeśli otrzymałeś powiadomienie o wysyłce, pamiętaj, że nie możemy już anulować ani zmieniać zamówień. W takim przypadku prosimy o oczekiwanie na dostawę, a następnie możesz zatrzymać produkt lub skontaktować się z nami w celu zwrotu i otrzymania zwrotu pieniędzy.

Po otrzymaniu zamówienia nasz magazyn realizuje wysyłkę w ciągu 1–2 dni roboczych. Szacowany czas dostawy to 3–4 dni robocze.

Tak, wszystkie zamówienia są wysyłane z darmową dostawą.

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z powiadomieniem logistycznym. Wiadomość będzie zawierać informacje o przewoźniku, numerze przesyłki oraz link do śledzenia.

Możesz również śledzić swoje zamówienie na stronie https://easwe.pl/parcel-panel/

To jest nasza polityka wysyłkowa do Twojej wiadomości: https://easwe.pl/dostawa

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem do śledzenia przesyłki. Nasi partnerzy logistyczni mogą potrzebować do 24–48 godzin na ustalenie przewidywanej daty i godziny dostawy.

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane i chcesz zmienić adres dostawy, po prostu daj nam znać.

Otrzymanie od nas e-maila z numerem Track & Trace oznacza, że Twoje zamówienie opuściło magazyn.

Jeśli status przesyłki nie zostanie zaktualizowany w ciągu 24 godzin (z wyjątkiem weekendów), prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Nie będzie Cię w domu w przewidzianym terminie dostawy lub chcesz zmienić adres dostawy? Sprawdź status swojego zamówienia na swoim koncie, aby wiedzieć, z kim się skontaktować.

Jeśli status zamówienia jest przed „Wysłano”: Skontaktuj się z [email protected]

Jeśli status zamówienia jest po „Wysłano”: Skontaktuj się z naszym partnerem dostawczym. Dane kontaktowe znajdziesz w e-mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia.

Nie ma możliwości wyboru ani zmiany daty i godziny dostawy.

Jeśli jednak nie możesz odebrać zamówienia w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami przed wysyłką, abyśmy mogli przesunąć termin wysyłki dla Ciebie!

Szczegóły dotyczące przesyłki możesz sprawdzić na stronie:

Track Your Order

Jeśli paczka jest nadal w drodze, prosimy o cierpliwość — wkrótce dotrze do Ciebie!

Jeśli przesyłka jest zwracana do nadawcy, może to wynikać z nadwagi paczki, nieodebrania jej na czas lub problemów kuriera ze znalezieniem adresu.

W takim przypadku skontaktuj się z [email protected], aby potwierdzić szczegóły sytuacji!

Jeśli status przesyłki wskazuje, że produkt został dostarczony, ale go nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni, aby wyjaśnić sprawę!

Adres zwrotu może się różnić w zależności od Twojej lokalizacji, ale nie martw się — nasz zespół obsługi posprzedażowej dostarczy Ci etykietę zwrotną i poprowadzi Cię przez proces zwrotu.

Aby zakończyć proces zwrotu, wymagamy paragonu lub dowodu zakupu. Nie odsyłaj produktów do naszego magazynu bez wcześniejszej zgody – skontaktuj się z nami.

Krok 1. Wyślij e-mail na [email protected] w ciągu 60 dni od dostawy produktu, podając numer zamówienia oraz datę dostawy.
Krok 2. Zrób filmy lub zdjęcia całego opakowania oraz produktu.
Krok 3. Po zaakceptowaniu Twojej prośby o zwrot, przekażemy Ci właściwy adres do odesłania.
Krok 4. Po otrzymaniu przesyłki przeprowadzimy kontrolę produktów i przetworzymy zwrot pieniędzy. Proces zwrotu i wypłaty może potrwać dodatkowo 3–5 dni roboczych od momentu dostawy. Otrzymasz powiadomienie, gdy zwrot zostanie zrealizowany.

Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt lub brakuje zamówionego produktu, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia, a wyślemy Ci właściwy produkt tak szybko, jak to możliwe.

Oferujemy różne bezpieczne metody płatności, aby zapewnić Ci jak największą elastyczność podczas zakupów. Na stronie https://easwe.pl/platnosc/ akceptujemy następujące formy płatności.

Jeśli Twoja karta kredytowa została odrzucona, zazwyczaj jest to spowodowane automatycznymi systemami antyfraudowymi banku. W takiej sytuacji upewnij się, że dane karty zostały wpisane poprawnie i spróbuj ponownie dokonać płatności. Jeśli transakcja nadal nie zostanie zrealizowana, skontaktuj się z bankiem, aby upewnić się, że nic nie blokuje płatności. Jeśli wszystko jest w porządku po stronie banku, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.

We wszystkich dostępnych regionach wysyłki nie będą pobierane dodatkowe opłaty podatkowe — cena produktu zawiera już koszty wysyłki oraz podatki.

Elektryczny wózek inwalidzki jest w 95% złożony fabrycznie. Po otrzymaniu wystarczy zamontować baterię i kontroler, co jest bardzo proste.

Tak, instrukcja jest dołączona do opakowania, a także udostępniamy bardziej szczegółowy film instruktażowy.

Nasz elektryczny wózek inwalidzki ma dwa sposoby ładowania: można ładować przez port pod kontrolerem lub bezpośrednio ładować baterię. Zazwyczaj pełne naładowanie trwa 5-6 godzin.

Podczas wjeżdżania lub zjeżdżania ze wzniesień oraz jazdy po nierównych powierzchniach prosimy zwolnić i zachować ostrożność.

Tak, dzięki elastycznemu kontrolerowi nasz elektryczny wózek inwalidzki jest bardzo odpowiedni dla osób starszych lub z ograniczoną mobilnością do samodzielnej obsługi.

Zasięg może być wpływany przez różne czynniki, takie jak waga, temperatura i warunki drogowe. Zazwyczaj wózek z baterią litową 12Ah może przejechać do 24 km w idealnych warunkach.

Nasz elektryczny wózek B10 umożliwia regulację kąta oparcia, natomiast model A10 takiej funkcji nie posiada.

Nasze elektryczne wózki inwalidzkie są wyposażone w opony plastry miodu zarówno na przednich, jak i tylnych kołach, co czyni je odpowiednimi do użytku zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Tak, ale prosimy zwolnić i zachować ostrożność.

Tak, możesz dokupić dodatkową baterię osobno, aby zwiększyć zasięg.

Koszyk Zamknij